[Na dotaz] Marketingový speciál: Jakub Herrmann z agentury Placement a tajemství PPC reklam

67

PPC reklamy, to je oč tu běží. Jak na ně, co funguje nejlépe a jak být vidět? To prozradil spolumajitel výkonnostní online agentury Placement, Jakub Herrmann.

PPC reklamy jsou v digitálním světě věčně zmiňované téma. V podcastu jsme vysvětlili, co přesně PPC reklamy jsou, proč je využívat a jak vlastně fungují. Pobavíme se i o tom, kolik PPC reklama stojí, za co přesně platíte a jak vypadá konverzní poměr.

Co je v marketingu účinné dnes, nemusí být zítra. Proto je důležité sledovat všechny nové trendy. Jakub Herrmann se rozpovídal o algoritmech, přirozeném obsahu a samozřejmě nechyběla ani umělá inteligence. V podcastu prozradil i užitečné tipy, jak být rychle v online prostředí vidět a jaká čísla se vyplatí sledovat.

Pokud v této oblasti tápete a nejste si jisti, zda jsou PPC reklamy pro váš business opravdu důležité či se chcete dozvědět nové informace, nenechte si ujít nový díl Na dotaz, tentokrát ve formě marketingového speciálu.

Všechny naše podcasty najdete také na edecko.cz/podcasty.

Z podcastu se také dozvíte:

  • Kde se PPC reklamy zobrazují?
  • Jaký je rozdíl mezi SEO a PPC?
  • Jak funguje vyhledávání na mobilu?
  • Jak na statistiky, vyhodnocení kampaní a KPI?
  • Jak se určují predikce prodejů na e-shopu?
  • Lze konkurovat pouze cenou?
  • To a mnohem více.

Marketingový speciál zaměřený na PPC reklamy si můžete pustit již nyní na YouTube.

Všechny podcasty najdete na Spotify, Google Podcast, Apple Podcast nebo YouTube. Na dotaz si můžete přidat do své oblíbené aplikace skrze RSS feed https://anchor.fm/s/79036a14/podcast/rss


Z předešlých dílů Na dotaz vybíráme: