COVID-19 a fungování eD. Nejnovější informace on-line.

eDéčko je otevřené! Zásilky odesíláme každý den.

Aktuálně

Od pondělí 18.5 otevíráme osobní odběry v Ostravě, více na https://bit.ly/osobni_odběry_jsou_zpet

Omlouváme se za možné opoždění některých objednávek. Ve skladu jedeme na 100 %, ale někteří externí dopravci z důvodu aktuální situace doručují se zpožděním.

Dopravci (GW, DPD, PPL, ČP) omezují možnost platby v hotovosti a ruší sobotní doručování. Více na https://bit.ly/omezenidopravcu Jedná se o změnu, kterou nedokážeme ovlivnit.

🔉Pozastavujeme osobní vyřizování reklamací na pobočkách v Česku a na Slovensku. Stále je možnost zasílat reklamace prostřednictvím kurýrní služby. Více na http://bit.ly/3dcsUYo

Uzavíráme osobní odběry objednávek v Česku. Chceme tak ochránit zdraví našich kolegů i zákazníků.

FAQ: aneb změny v souvislosti s COVID-19

Jsme zpátky! Otevíráme osobní odběry v Ostravě.

Vzhledem ke zlepšující se zdravotní situaci jsme se rozhodli pro vás znovu otevřít...

Akce eD pro zákazníky

Rušíme všechny jarní akce eD v Česku a na Slovensku. Aktuálně řešíme možné alternativy.

Schůzky s obchodníky

Osobní setkání se budeme snažit nahradit skrze elektronickou komunikaci. Přístup na pobočky eD je omezen

Návštěvy poboček eD

Přístup na pobočky pro zákazníky a partnery eD je omezen. Osobní setkání se budeme snažit nahradit skrze elektronickou komunikaci.

Reklamace zboží

Reklamace zboží stále přijímáme na pobočce v Ostrava i v Bratislavě. Osobní vyřizování reklamací je však omezeno.

Osobní odběry

Osobní odběry objednávek jsou v Ostravě a Bratislavě pozastaveny. V Žilině, Bánské Bystrici a Košicích zatím bez omezení.

Doprava a platba objednávek

Objednávky expedujeme bez omezení. Dopravci zavedli speciální pravidla pro doručení a platbu zásilek.