Vzdálená IT podpora díky AR šetří čas i nervy

85

Řešíte často se svými zákazníky elementární IT problémy, které vás nebaví, obírají vás o drahocenný čas a přináší administrativní zátěž? Nechte si za ně dál platit, ale řešení převeďte na IT-Parťáky. Novou službu využívající rozšířenou realitu nabízí nyní eD svým obchodním partnerům.

Blíží se pátá odpoledne, Jarda za tři minuty zavírá prodejnu. Vtom zvoní telefon. Volá zákazník, 58letá Eva, provozní sítě restaurací, nefunguje jim tiskárna a potřebuje nutně vytisknout důležité dokumenty. A tak místo na rodinnou večeři míří Jarda za Evou. Po třičtvrtěhodinové cestě koukne na zařízení, párkrát klikne na ovládací panel tiskárny a vše se rozjede.

Po pěti minutách jede domů. Je otrávený – kvůli banalitě strávil hodinu a půl v autě. Doma ho čeká naštvaná manželka – zase jde pozdě, tento týden už potřetí. A když druhý den ráno pošle provozní Evě fakturu, je namíchnutá i ona – proč má za dvě minuty platit hodinovku a cestovné?

Situace by přitom šla vyřešit lépe. Ke spokojenosti všech. Jak? Kdyby měl Jarda svého IT-Parťáka, který by zvládl IT podporu za něj, rychleji a na dálku. „Právě takovou službu nyní nabízí svým partnerům eD. Prodejci, systémoví integrátoři i výrobci mohou nyní outsourcovat IT požadavky svých zákazníků na nás,“ vysvětluje jeden z IT-Parťáků Jiří Chovanec. „Pokud se při hovoru se zákazníkem ukáže, že závada je složitější nebo se musí řešit osobně, odkážeme zákazníka zpět na prodejce s přesným technickým popisem problému. Stejně tak jej za ním pošleme, pokud bude k vyřešení situace potřebovat dokoupit nějaký software nebo hardware,“ deklaruje.

Vrátíme-li se k příběhu… Jarda se rozhodl pro změnu. Má svého Parťáka Jirku. Už netráví hodiny v autě po pracovní době kvůli banalitám, řeší jen zajímavější problémy. Provozní Eva je nadšená z rychlejšího řešení požadavků a lepší ceny. A u Jardy doma panuje příjemnější klima.

IT podporu vám na dálku vyřeší tým IT-Parťáků. Jedním z nich je i Jiří Chovanec, který srozumitelně pomůže s hardware i software problémy

Proč přesměrovat IT požadavky na Parťáky?

  • Poradí s jakýmkoli zařízením (mobil, PC, tiskárna, router a další) od běžných výrobců.
  • Řeší elementárnější požadavky (level 0 a 1).
  • Vyřeší problém rychleji. Díky technologii rozšířené reality se připojí na zadní kameru mobilu zákazníka, kterého přesně instruují, nebo využijí klasického vzdáleného připojení na obrazovku (PC, tablet, smartphone) přes TeamViewer.
  • Vše je bezpečné a snadné. Není třeba nic instalovat, zákazník povolí pouze jednorázový přístup.
  • Jsou k dispozici každý den od 8 do 20 hodin, o víkendech od 10 do 18 hodin.
  • Parťáci práci účtují vám – po 15minutových blocích.
  • Zákazník platí nadále vám, jak jste zvyklí. Vy si přičítáte libovolnou marži.
  • Máte online přehled o všech řešených požadavcích a pravidelný reporting v ceně.
  • Máte čas na řešení hodnotnějších požadavků a jádro byznysu.

Jak služba IT-Parťák funguje?

Zjistěte o službě IT-Parťák více na www.it-partak.cz/partner. Chcete vše probrat z očí do očí? Zavolejte si o setkání osobně nebo online: Martin Krištof (provozní ředitel), t: +420 602 495 003.