Software jako služba. Řekněte si o platformu pro efektivní prodej licencí

108

Prodáváte svým zákazníkům softwarové licence? A co kdybychom vám nabídli šikovnou platformu, která vede přehled o všech vámi prodaných produktech? Díky službě Sáša je prodej, správa i obnova softwaru jednoduchá, přehledná a dostupná kdykoli a kdekoli. S našimi videonávody si vše osvojíte raz dva.

(Pokud službu Sáša znáte a využíváte ji, přejděte na závěr článku, kde najdete videonávody, jak s resellerskou platformou pracovat.)

Již je to nějaký pátek, co nabídku eD doplnila Sáša – služba ve světě známá jako SaaS (software as a service). Od té doby pomáhá desítkám resellerů prodávat časově omezené softwarové licence.

Aktuálně je uživatelům Sáši k dispozici přes 200 typů licencí programů Microsoft CSP (Cloud Solution Provide), Google cloud či AWS. To však není vše. Do budoucna mají přibýt další značky – IBM, Cisco, Avast nebo Bitdefender.


Proč mají reselleři Sášu rádi?

  • Přináší konkurenční výhodu.
  • Rozšiřuje nabídku produktů a služeb.
  • Umožňuje získat nové zákazníky a rozvíjet obchodní vazby se stávajícími.
  • Zajišťuje lepší ceny pro Microsoft CSP.
  • Prodejce sám stanovuje marži pro koncového zákazníka.
  • Resellerská platforma poskytuje přehled o aktuálních licencích zákazníků.
  • Automatická fakturace šetří čas.

Proč Sáša padne do oka i koncovým zákazníkům?

  • Sníží investiční náklady, resp. rozloží je na delší období do nákladů provozních.
  • Získají licenci do několika minut od objednání.
  • V nabídce jsou nejnovější licenční programy jednotlivých produktů.
  • Možnost nastavení automatické obnovy licencí.
  • Správa licencí splňuje veškerou ochranu soukromí a podmínky GDPR.
  • Za službu zodpovídají profesionálové s více než 30letými zkušenostmi z IT trhu.

Prodej softwaru je díky Sáši zkrátka jednoduchý a zahrnuje řadu chytrých funkcí pro prodejce i koncového zákazníka. Klíčem je zmíněná moderní resellerská platforma, do které získá přístup každý, kdo se rozhodne službu Sáša využívat. 

Prodejci, kteří využívají službu Sáša, mají k dispozici moderní prodejní platformu.

„Resellerská platforma je v podstatě webová stránka, pro každého partnera jedinečná. Na této webové stránce si může partner navést své koncové zákazníky a objednávat jim licence. Vše tam má přehledně – objednávky, počet licencí, expirace licencí, faktury i reporty,“ vysvětlila produktová manažerka Lucie Adámková, která má projekt na starost.

Jak dodala, díky reportům partneři získají přehled o měsíční obratu za prodej softwaru a o průměrné marži. Krom toho vidí, kteří zákazníci od nich nejvíce nakupují a který produkt se prodává nejvíce.

Zaujala vás služba Sáša a chtěli byste vyzkoušet prodej softwaru přes resellerskou platformu? Zaregistrujte se na webu itsasa.cz nebo napište produktové manažerce Lucii Adámkové na e-mail ladamkova@edsystem.cz.

Videonávody. Osvojte si prodejní platformu raz dva

Sášu znáte a chtěli byste se v resellerské platformě rychle zorientovat? Nebo vás Sáša zaujala a rádi byste nahlédli, jak prodejní platforma funguje? Natočili jsme několik videonávodů, díky kterým si prodej snadno osvojíte.

Co vše vám ukážeme?

  • Jak přidat nového zákazníka.
  • Jak si přizpůsobit plochu v resellerské platformě svým potřebám.
  • Jak objednat novou licenci.
  • Jak dokoupit další licenci pro koncového zákazníka.
  • Jak stornovat objednanou licenci.