eDéčko 2.0

60

Nedávno jsme oslavili čtyři roky fungování magazínu eDéčko a webu edecko.cz. Když jsme tehdy v roce 2018 začínali, měli jsme určitou představu a plány, ale nikoho z nás by tehdy asi nenapadlo, jaké množství obsahu budeme schopni prostřednictvím eDéčka pro zákazníky, partnery i kolegy a kolegyně připravovat.

Magazín, tehdy ještě pod vedením bývalého kolegy Tondy, začínal s 12 stranami. Zdá se to jako poměrné málo, ale věřte, že v té době pro nás příprava takového množství relevantního obsahu nebyla vůbec snadná. Právě naopak.

Foto: Začátky magazínu eDéčko (2018)

Zlom nastal s novou šéfredaktorkou Katkou, která magazín posunula o notný kus dále a rozvíjí jej do dnes (průměrné vydání má zhruba 40 stran).

Foto: Současná šéfredaktorka eDéčka Katka s legendární kočičí obálkou magazínu
Proč eDéčko? Když jsme v roce 2018 přemýšleli nad tím, jak by se nový magazín mohl jmenovat, možností bylo několik. Nakonec jsme zvolili název eDéčko, který navazoval na již existující formát video recenzí Otestováno eDéčkem a odpovídá hovorovému označení naší firmy. eDéčko je tedy inspirováno našimi zákazníky a partnery. P. S. - mohli jsme se také jmenovat eD News anebo třeba eD leták :-)

eDéčko jako značka autorského obsahu

eDéčko, ale není jen tištěný magazín. eDéčko je značka, kterou chceme používat pro veškerou komunikaci našeho autorského obsahu. Mohou to být články (v tištěné i online podobě), video recenze, video návody, webináře anebo třeba i naše nové podcasty.

Brzy proto dojde k sjednocení dosavadní vizuální identity a komunikace u našich formátů jako Otestováno eDéčkem, eDéčko podcasty nebo eD webináře.

I proto nyní přicházíme s rebrandingem značky eDéčko a postupně budeme u zmíněných formátů nasazovat novou vizuální identitu.

Nový logotyp eDéčko

eDéčko jako informační hub

Zásadní změnou je modernizace portálu edecko.cz. eDéčko by se mělo stát informačním hubem, na kterém najdete veškeré novinky z naší firmy (eD system) a vybrané zprávy z trhu IT distribuce.

Na webu zvýrazníme video tvorbu a do budoucna do eDéčka zapracujeme i tiskové zprávy a sekci pro média. eDéčko se tak stane ústředním bodem naší komunikace se zákazníky, partnery i kolegy a kolegyněmi.

Veškerá prodejní část samozřejmě stále zůstane na našem eD SHOPu, zde pro zákazníky nedochází k žádné změně.