Specializovaní eD experti aneb nejrychlejší komunikační nástroj

56

eD experta a jeho fungování jsme vám již představili. Pokročilý online chat pomáhá okamžitě se spojit s proškolenými obchodníky, kteří jsou připraveni odpovídat na všechny vaše dotazy. Nově však v eD SHOPu najdete také brandované eD experty. V čem jsou jiní? Přinášejí odborné poradenství pro vybranou produktovou kategorii nebo konkrétní značku. Už jste je vyzkoušeli?

Nebojte, ikonka v pravém dolním rohu v eD SHOPu nikam nezmizí a o klasického eD experta nepřijdete. I nadále máte možnost pokládat dotazy týkající se obecných informací či konkrétních produktů v našem e-shopu.

Jelikož se však neustále snažíme zákazníkům nákupní procesy co nejvíce ulehčovat, můžete v eD SHOPu nově narazit také na brandované eD experty. Co to pro vás znamená? Brandovaní eD experti se specializují na konkrétní značku či produktovou kategorii.

Své vědomosti o jejím portfoliu proto neustále prohlubují pravidelnými školeními, tudíž jsou schopni obratem odpovídat i na složitější technické dotazy. Zajímá vás, kdy budou produkty značky skladem nebo jaké jsou jejich parametry či kompatibilita? I to jsou otázky, na které umí brandovaní eD experti najít odpověď. S portfoliem dané značky jsou perfektně obeznámeni, a proto vám vždy pomohou nalézt co nejlepší řešení.

A to nejdůležitější. Jak brandované eD experty najít?

Je to jednoduché. Pokud v dané kategorii produktů v pravém dolním rohu uvidíte ikonku s logem značky, tak jsou již na druhé straně online chatu připraveni obchodníci, kteří vám rádi pomohou s dotazy k danému portfoliu.

Aktuálně můžete v eD SHOPu narazit na tyto experty: Canon, Fujitsu, Microsoft, LYNX, Samsung a eD. Seznam však není konečný. eD experty i tým zákaznické péče budeme nadále rozšiřovat.

Zajímavost: Ze statistik vyplývá, že pokud zákazník jednou experta vyzkouší, využívá jej pravidelně. Naši experti dostali již tisíce dotazů.


Tým zákaznické péče

Zajímá vás, s kým komunikujete a kdo se nachází za ikonkami eD expertů? Na všechny dotazy reagují specialisté ze zákaznické péče, proto je neváhejte kontaktovat. Tým zákaznické péče pod dohledem Matěje Paschka tvoří Adam Hranoš, Radim Tříska, Filip Macíček, Nella Návratová a pro Slovensko Ida Richtarčíková.


Sekce doporučujeme v eD SHOPu

Zjednodušit a zpříjemnit nákupy? To je naší prioritou. Proto se v poslední době v eD SHOPu můžete setkat s řadou změn. Mezi naše nejnovější počiny patří sekce doporučujeme.

Na základě důkladného výběru produktových manažerů vám nově doporučíme ty nejvhodnější produkty. Všechny je najdete přehledně na jednom místě, v sekci doporučujeme. Tu jsme umístili na hlavní stránku eD SHOPu, konkrétně vedle záložky promoakce.

Jak sekce vypadá a co vše jsme v ní připravili?

Součástí sekce jsou dílčí patra, která se zaměřují na určitou produktovou kategorii. Každé patro se tak může skládat z výběru dané kategorie, například notebooků, komponentů či produktů, ke kterým se vztahuje speciální promoakce. Samozřejmě vám doporučíme jen ty produkty, které máme aktuálně skladem.

Díky této funkci můžeme jednoduše a pružně reagovat na nejnovější trendy na trhu. Nabídku neustále kontrolujeme a pečlivě do ní jednotlivé produkty vybíráme, proto je stále aktuální.


Co dalšího chystá oddělení zákaznické péče?

Rozhovor s Matějem Paschkem

Do pozice manažera oddělení zákaznické péče nastoupil v září roku 2020. Od té doby neúnavně pracuje na tom, aby klientům eD zpříjemňoval každodenní nákupy a šetřil jejich čas.

V eD SHOPu se tak od jeho nástupu pravidelně objevuje řada změn a vylepšení, jako například Kategorie vyhledávání, přehlednější třídění sekcí nebo právě eD experti.

Tím však vylepšení nekončí. Co dalšího plánuje prozradil v krátkém rozhovoru.

Proč se na eD SHOPu objevuje tolik změn?

Doba se rychle mění, a také kvůli příchodu pandemie se spousta věcí přesouvá do online prostředí. My na tyto změny chceme samozřejmě rychle reagovat a dopřát zákazníkům větší pohodlí při nákupu, zkvalitnění nabízených služeb a co největší ulehčení nákupního procesu. Pravidelně proto přicházíme s vylepšeními. Mezi ty patří právě také eD experti, o kterých si troufám říct, že jsou naším nejrychlejším komunikačním kanálem. Již do 20 sekund mohou totiž zákazníci očekávat reakci.

Co plánuje tvé oddělení dále?

Pro letošní rok plánujeme další drobná vylepšení a mimo to dvě velké věci. O těch však dnes ještě nesmím nic prozradit, proto se nechte překvapit. Mohu akorát zmínit, že u některých produktů brzy spustíme cross-selling. To znamená, že na kartě produktu se budete moci setkat se zaškrtávacím polem, díky kterému ke své objednávce budete moci jednoduše a rychle přidat další produkty a služby, například prodlouženou záruku či příslušenství k notebookům. Všechny nabídnuté produkty budou zcela kompatibilní.

Jsou podněty zákazníků inspirací pro další změny?

Samozřejmě, zákazníci jsou důležitým zdrojem inspirace. Pokud se často setkáváme s opakujícím se dotazem a víme, že ho umíme zlepšit, neváháme ani chvíli. Neustále také realizujeme průzkumy a zjišťujeme, co funguje a co by se dalo ještě zlepšit.