Představení značky a týmu Fujitsu

61

V roce 1935 spatřila světlo světa japonská společnost Fuji Tsushinki Manufacturing Corporation jakožto odnož firmy Fuji Electric. Počátky společnosti jsou spojeny především s odvětvím telekomunikací, kdy po druhé světové válce sehrála významnou roli v obnovení a rozvoji telekomunikační infrastruktury Japonska.

Tím si od tamní vlády vysloužila označení oficiálního výrobce telefonů a telegrafů, což podnítilo rychlý růst. Na trh počítačů pak pronikla v roce 1954 s modelem Facom 100, který odstartoval její úspěšnou éru v počítačovém průmyslu.

Nyní známá jako Fujitsu Limited je osmým největším poskytovatelem IT služeb na světě a číslem jedna v Japonsku.

Nabídka produktů se postupně rozšiřovala a nyní do portfolia patří výpočetní zařízení, periferie, příslušenství, servery, záložní systémy, sálové počítače a software.

Skupina Fujitsu je vysoce uznávána i pro své sociální a ekologické iniciativy, které získaly řadu ocenění a vedly k zařazení do několika předních indexů akciového trhu, například Dow Jones Sustainability Index. V eD o portfolio značky pečuje náš dvoučlenný Fujitsu tým.


O portfolio Fujitsu v eD pečují:

Milan Bezstarosti, produktový manažer

Jako produktový manažer pečuji o portfolio Fujitsu již déle než 10 let a mohu říct, že je unikátní svým rozsahem. Za tu dobu se nám podařilo zrealizovat nespočet akcí, od dodávek výpočetní techniky pro školy, malé a střední společnosti až po realizaci projektů za desítky milionů korun. Aktuálně nejzajímavějším počinem značky je přesun výroby PC a serverů do Česka. Na obalech tak naleznete nápis MADE IN CZECH REPUBLIC, což je zárukou kvality i předpokladem pro bezproblémovou dodávku zařízení na zakázku. Oceňuji také, že si značka drží vysoký standard i v době problematických dodávek komponent.

Distribuce je především společnou prací mnoha lidí a profesí, a tak, jako se jedno ozubené kolečko hodin neobejde bez dalších, tak i zde je parta na kterou nedám dopustit a i po 20 letech mě stále těší pracovat pro eD. Mezi moje koníčky patří hlavně sport.


Štěpánka Pavlíková, marketingová specialistka

Marketingovou podporu Fujitsu jsem dostala na starost po mém nástupu do eD, tedy něco přibližně před půl rokem. Myslím, že i za tak krátkou dobu jsem si k ní rychle našla cestu, a to i díky aktivní spolupráci s kolegou Milanem. Společně se snažíme dostat produkty japonské kvality blíže k našim zákazníkům. Fujitsu se vyznačuje precizností a kvalitou a její produkty tak řadíme spíše do vyšší cenové kategorie. V poslední době se však zaměřuje i na dostupnější notebooky pro studenty či administrativu.

V samotném eD mám i dřívější pracovní zkušenost z postu studenta, prostředí a kolegové mi tak nebyli neznámí, což je velkou výhodou. Za dob studia jsem se značně věnovala studentskému spolku Younie a práci na organizaci studentských akcí skrze PR, mezi které patří i Majáles Ostrava. Ve volném čase je mou velkou zálibou jízda na koni a také společenský život, který ráda trávím ve výborném kolektivu přátel.


Fujitsu tým doporučuje:

► Lifebook U9311A, Ultramobilní notebook

Parťák na cesty: Tloušťka pouhých 16 milimetrů a extrémně nízká hmotnost 0,885 kilogramů dělají z modelu U9311A ideální volbu pro profesionály, kteří často cestují. Spolehnout se můžete také na desetihodinovou výdrž baterie.

Výkon a bezpečí: Procesor AMD Ryzen 5 v kombinaci s SSD diskem o kapacitě 512 GB se postarají o dostatečný výkon i svižný chod notebooku. Špičkový ověřovací systém PalmSecure používající biometrickou technologii rozpoznávání obrazu cév zabrání neautorizovanému přístupu a uchová vaše data v bezpečí.

Vysoká konektivita: WiFi 6 a Bluetooth se postarají o připojení k síti i ostatním zařízením, vysokou konektivitu zajišťuje kompletní sada portů zahrnující HDMI, LAN, USB-A, USB-C a Thunderbolt 4.


► Partnerský portál: Staňte se partnerem Fujitsu

Partnerství SELECT: Po registraci na partnerském portálu klient získává partnerství SELECT Registered. To obnáší možnost využívat nástroje jako SDC, SPR a DRT, nebo se zapojit do programu Perks & More. Další výhodou je podpora produktového a pre-sales oddělení nebo možnost účastnit se workshopů, webinářů a webcastů.

Partnerství SELECT Expert: Partneři druhé úrovně získávají zpětné rabaty při splnění cílů přizpůsobených na míru. K větším obratům Fujitsu pomáhá registrací dealů přes systém DRT, ve kterém automaticky počítá se zapojením dedikovaných obchodníků i pre-sales a produktových konzultantů

Partnerství SELECT Circle: Partneři třetí úrovně se soustředí především na datacentra, velké zákazníky a komplexní řešení. Vstoupit do této úrovně partnerství však není možné splněním konkrétních podmínek, ale pouze na pozvání ze strany Fujitsu.