eD WORLD online: Edukativní sál nabídnul spoustu inspirace

195

Jak efektivně komunikovat se zákazníky, jaké jsou moderní nástroje podpory prodeje, jakou roli hrají spokojení zaměstnanci a na co si v online světě dávat pozor? To a mnohem více přinesla novinka letošního eD WORLDu, edukativní sál.

Svět obchodu se neustále mění. A většina společností a podnikatelů si uvědomuje, že pro efektivní fungování byznysu je důležité umět sáhnout po moderních nástrojích. Takových, jež jim pomohou lépe prodávat, lépe komunikovat a hlavně lépe uspokojit zákazníka. Zorientovat se ve všech možnostech, které dnešní doba nabízí však může být opravdu náročné. Ruku v ruce s tím jde navíc otázka kyber bezpečnosti, kterou není radno opomíjet.

Abychom našim klientům pomohli získat vhled nejen do oblasti moderních nástrojů, ale také do světa kyber bezpečnosti, připravili jsme pro ně v rámci podzimní konference eD WORLD edukativní sál. A na jaká témata se jeho spíkři zaměřili?

O kyber bezpečnosti promluvili zástupci společností Veritas a DNS, s péčí o klienty a zaměstnance poradili Mluvii (společnost vyvíjející software pro komunikaci se zákazníky na dálku) a Seduo (největší český vzdělávací online portál). A spoustu užitečných rad a tipů připravili také odborníci z DFMG (marketingová skupina) a E LINX (softwarová společnost). Vše proběhlo pod taktovkou marketingového ředitele eD Šimona Churého.


Mluvii: Digitální podpora prodeje

Sabina Lepičová, zástupkyně společnosti Mluvii promluvila o digitálních nástrojích pro kvalitní zákaznickou péči. Divákům přiblížila mimo jiné technologie pro podporu prodeje a efektivní komunikaci se zákazníky, především moderní chat v kombinaci s dalšími chytrými nástroji.

Veritas: Záloha jako poslední ochrana před ransomware

Otázky týkající se kyberbezpečnosti zodpověděl technologický konzultant Josef Honc ze společnosti Veritas. Hlavním tématem jeho přednášky bylo zálohování dat, a posluchačům předal řadu tipů, jak se v několika krocích ochránit před nechtěnými útoky, především stále častějším ransomwarem.

Seduo: Firemní vzdělávání v dnešní době a jak na online

Vzdělávání zaměstnanců jako důležitá součást firemní kultury. Jednou z možností, jak tento benefit pracovníkům ve firmách zprostředkovat je vzdělávací platforma Seduo. Výhody hybridního online vzdělávání představil Juraj Musil.

DFMG – Digital First Marketing Group

  • Dark Side: eD Digital Academy, certifikované kurzy digitálního marketingu

Jako první z holdingu DFMG se před kameru postavil Tomáš Jindříšek, řídicí partner agentury Dark Side. V průběhu 20 minut seznámil diváky s hlavními pilíři online marketingu a představil koncept eD Digital Academy poskytující certifikované kurzy v této oblasti. Ten pomáhá nejen manažerům zorientovat se v moderních nástrojích marketingu.

  • PRIA: Jak nastartovat marketingovou komunikaci ve firmách

Druhou přednášku skupiny DFMG si připravili rovnou dva kolegové z agentury PRIA – Michal Ročeň a Radka Březíková. Společně posluchačům vysvětlili důležitost kvalitní marketingové strategie a přiblížili nový projekt Marketing online tool pomáhající právě při správném nastavení komunikace firmy.

E LINKX: Vývoj firemních aplikací – rozehrajte novou hru

Byznys development manažer Martin Vrkoč ze společnosti E LINKX představil vývoj softwaru nového tisíciletí. Detailně se zaměřil především na vývoj aplikací pomocí řešení ELEMENT, které pomáhá firmám rozehrát doslova novou hru v jejich byznysu. Vysvětlil přínosy této platformy a nastínil také možnosti využití.

DNS security: Jak se bránit kybernetickým útokům

Jaké nástrahy a rizika vám v online světě hrozí a jak se jim efektivně bránit? To se diváci dozvěděli v přednášce Security Consultanta Jana Nguyena. Zástupce společnosti DNS se zaměřil na nejčastější druhy kybernetických útoků i nástroje, které jim pomáhají předcházet.


Prohlédněte si záznam všech edukativních přednášek

Přestože živé vysílání je za námi, eD WORLD online nekončí. Stále můžete navštívit stránky www.edworld.cz a projít si záznamy všech přednášek nebo obsah virtuálních stánků.