eD webinář: Novinky a trendy Xerox v roce 2021

124

Třetí únorový pracovní týden jsme v eD zakončili dalším webinářem se společností Xerox. Hodinový webinář si na pátek 19. února pro diváky připravili rovnou tři spíkři z řad značky – Peter Halmo, Denis Fichtner a Peter Miko.

Úvodního slova se ujal generální ředitel pro Česko a Slovensko – Peter Halmo, který formou rozhovoru s organizátorkou eD webinářů Martinou Brauner stručně zhodnotil uplynulý rok, nastínil plány pro rok 2021 a vize rozvoje pro následujících pět let. Divákům prozradil, že si společnost Xerox dala pro příští pětileté období za cíl společný růst s obchodními partnery, rozvoj stávajících vztahů a budování vztahů nových, posun v oblasti digitalizace a inovací, to vše za podpory výborné práce zaměstnanců Xerox i distribuce. Dále informoval o plánovaném rozdělení společnosti Xerox na 3 divize (leasing, softwarové oddělení a oddělení inovací) nebo o rozšíření softwarového portfolia akvizicí společnosti CareAR.

Denis Fichtner, Partner Business Manager pro Českou republiku, poté prezentoval oblasti působení společnosti Xerox, fungování a podporu, novinky v portfoliu, a především se zaměřil na možnosti financování (nákup za hotové, pronájem, volně ložené tonery, FSMA). Představil i nejnovější modelovou řadu Xerox® AltaLink® 8100 Series, speciální řadu černobílých i barevných multifunkcí, která pomocí cloudových technologií umožňuje zabezpečený tisk z chytrého telefonu či tabletu. Zároveň zdůraznil, že všechny tiskárny Xerox fungují na jednotné platformě ConnectKey a zmínil i možnosti zapojení se do věrnostního programu Můj bonus Xerox.

Závěrem webináře se slova ujal Peter Miko, který má na starosti partnerskou síť v rámci Slovenska. Představil řešení pro novodobé pracoviště, efektivní propojení domácnosti a kanceláře a přiblížil působení Xeroxu v oblasti kanceláří, kde se zaměřili především na ochranu zdraví zaměstnanců za pomocí bezdotykové technologie a ovládání přes mobilní aplikaci Workplace Mobile App bez nutnosti fyzického kontaktu se zařízením. Ukázal, jak lze pomocí Xerox technologií (Xerox ConnectKey, Xerox App Gallery, Xerox cloudové softwarové řešení) proměnit stávající kancelář v moderní prostředí.

Účastníci se také mohli dozvědět o nejčastěji implementovaném řešení v oblasti kancelářských multifunkčních zařízení tzv. řešení AAA (Authentication/bezpečnost, Authorisation/uživatelská práva, Accounting/reporty) a Xerox® Workplace Cloud (cloudový systém poskytovaný Xeroxem jako služba).

Program webináře (60 minut):

  • úvodní slovo zástupce eD
  • rozhovor s generálním ředitelem společnosti Xerox
  • představení nové řady Xerox® AltaLink® 8100 Series
  • propojení office s domácností
  • on-line kvíz o zajímavé ceny