S OutdoorTripem za nevšedními zážitky

166

Když něco zažijete, už vám to nikdy nikdo nevezme. Zážitky jsou zkrátka jedny z nejcennějších darů, u kterých samozřejmě chceme, aby byly spjaty s pozitivními emocemi. Právě takové chvíle zprostředkovává společnost OutdoorTrip, která je nyní součástí skupiny eD group. A těžit z tohoto spojení budou samozřejmě obchodní partneři eD.

Připadá vám partnerství IT distributora a cestovatelského start-upu OutdoorTrip na první dobrou neslučitelné? Tak si připomeňme, jak vítězové našich kampaní prožili například atmosféru formule 1 v Monaku či Barceloně. A jsme u toho. Právě podobné, emocemi nabité chvíle chceme přinášet častěji.

Abychom dobře pochopili celý příběh OutdoorTripu i jeho spojení s eD, musíme se vydat zpět do roku 2017. Tehdy se začal jako velmi zajímavá příležitost pro podnikání jevit takzvaný Adventure Tourism čili dobrodružné cestování často spojené s poznáváním či určitou mírou rizika.

„Nabídka aktivit ze 78 zemí světa.“

V téže době si tři nadšenci do cestování uvědomili, že ruku v ruce s tím přichází šance digitalizovat produktové nabídky agentur, které právě takové zážitky nabízí. A tak společně v únoru 2018 založili OutdoorTrip. Jen za dva a půl roku fungování platformy se mohli pochlubit nabídkou 4 700 aktivit v 78 zemích světa a ve všech světadílech vyjma Antarktidy.



Start-up s obrovským potenciálem v B2B

Tak znatelného růstu jedinečného start-upu si již mnohem dříve, v roce 2019, začala všímat skupina firem eD group, do které eD system patří. „Dali jsme si vzájemně takový skromný dárek téměř pod vánoční stromeček,“ vzpomíná na začlenění do skupiny jeden ze zakladatelů OutdoorTripu a vášnivý cestovatel Zdeněk Blažek. Sen o ještě větším globálním růstu byl tímto blíž a blíž. Pro eD toto spojení zase znamenalo jedinečnou šanci poskytnout svým obchodním partnerům nevšední zážitky.

Pravda, sen o dobytí světa načas zmrazil rok 2020 – celosvětová pandemie, omezení cestování i zavírání hranic. Možnost přinést partnerům eD nezapomenutelné chvíle však trvá. Zakladatelé OutdoorTripu sice museli přes léto přetvořit svou strategii a zaostřit pozornost jen na tuzemské aktivity, to však flexibilní start-upový tým zvládl na výbornou.

Aktuálně tak mimo jiné nabízí více než 700 zážitků v České republice a přes 40 na Slovensku. Z nabídky si vyberou rodiny s dětmi, milovníci sportu, památek, přírody i agroturistiky. „V neposlední řadě začínáme více myslet na seniory a plánujeme zážitky také pro handikepované,“ přibližuje aktivity Zdeněk Blažek a dodává, že velmi populární se v roce 2020 stal glamping čili luxusní kempování, a chystá se také bohatá nabídka zážitků spojených s vínem.

Vybírat mohou zákazníci z těchto aktivit:

  • Lezení a skály
  • Kola a pneumatiky
  • Létání a seskoky
  • Adrenalinové zážitky
  • Procházky a prohlídky
  • Výpravy za dobrotami
  • Zimní aktivity
  • Vodní aktivity
  • Umění a řemesla
  • Divočina a zvířata
  • Zažijte víno jinak
  • Turistika a běh

Zážitky nejen k promoakcím, ale i na eventech

Právě takové aktivity chce eD nabídnout svým obchodním partnerům nejen v rámci různých promoakcí, ale například i na eventech. „Jakmile zdravotní situace dovolí realizovat velké akce typu eD EXPO, setkají se naši partneři s OutdoorTripem blíže, například formou zážitkové zóny,“ uvádí marketingový ředitel eD Šimon Churý. „Plánujeme ukázat některé druhy velmi oblíbených sportovních aktivit v kombinaci s reálnou sportovní výstrojí, a to vše za použití technologie virtuální reality Oculus Quest. Účastníci tak mohou zažít třeba přechod oblíbené rakouské ferraty,“ doplňuje Zdeněk Blažek s tím, že zákazníci eD se mají opravdu na co těšit.


Kompletní nabídku zájezdů najdete na webových stránkách společnosti outdoortrip.cz.


Zdeněk Blažek, výkonný ředitel a spoluzakladatel OutdoorTripu

Má několikaleté zkušenosti se strategickým marketingem, budováním značek a agilním řízením (SCRUM certifikace) tuzemských i zahraničních projektů. V roce 2015 získal prestižní ocenění Czech Marketing Awards se zaměřením na 360° marketing.

Je vášnivý cestovatel a miluje start-upy a spirit kolem nich. OutdoorTrip je pro něj srdcovka nejen proto, že ho má na starosti od momentu, kdy se začaly psát první řádky kódu.