Rozšířili jsme portfolio o značku Naturehike

559

eD rozšířilo v průběhu letních měsíců své portfolio o značku Naturehike. Stalo se tak k prvnímu srpnu, kdy jsme oficiálně získali distribuci pro český a slovenský trh.

Spojením se značkou Naturehike se naše portfolio rozšířilo o téměř dvě stovky produktů se zaměřením na sport a volný čas. Společnost se zaměřuje na outdoorové produkty určené pro kempování, vysokohorskou turistiku a pro další venkovní sportovní aktivity. Nově tak mohou zákazníci na eD SHOPu vybírat ze škály stanů, spacáků, karimatek, batohů, titanového nádobí a dalších sportovních doplňků.

„Produkty značky potěší všechny milovníky outdooru, od běžného po náročného uživatele, který ve své výbavě počítá každý gram, co nese na zádech. Za sebe bych vyzdvihnul například trekové hole z karbonových vláken nebo titanové nádobí a příbory. Za zmínku určitě stojí také péřové spacáky s váhou pouze půl kilogramu nebo špičkové stany, které neváží ani kilogram,“ okomentoval nově zalistovaný sortiment produktový manažer značky Michal Šinákl. Právě ultra lehké provedení je pro produkty Naturehike typické. Každý kus vybavení značka vyvíjí ve spolupráci s profesionálními průvodci, kteří jej testují a následně dále vylepšují. Výsledkem jsou produkty s vysokou užitnou hodnotou za velmi příznivou cenu.

Naturehike se zaměřuje na vývoj ultralight produktů. Ty ocení nároční uživatelé, kteří počítající každý gram. Titanová vidličko/lžíce váží pouhých 18 gramů, péřový spacák CW300 vážící půl kila a o teleskopických trekingových holích s vahou 135 gramů ani nebudete vědět? Žádný problém.

„Obchodní model kombinující kvalitní produkty s přidanou hodnotou za příznivé ceny se značce prostě daří. V příštím roce plánujeme přidat i další kategorie produktů. Mělo by dojít k rozšíření portfolia o oblast Aquatics a Glamping, což jsou trendy, které se dostávají postupně i k nám,“ prozradil další směřování spolupráce Michal.

Společnost Naturehike je špičkou ve výrobě profesionálních outdoor výrobků. Značka se vyznačuje konceptem „Cestuj zlehka“, díky čemuž jsou produkty vysoce kvalitní a ultra lehké. Specializací značky je vlastní výzkum a vývoj produktů, jejich designu i následná výroba. Při vývoji bere Naturehike v potaz také zpětnou vazbu a zkušenosti zákazníků, což dále napomáhá zlepšování produktů. Díky tomu si značka získala označení kvalitního výrobce s dobrou pověstí v outdoor komunitě.

Do budoucna plánujeme rozšířit portfolio také o produkty z oblasti Glampingu a Aquatics.