Jak lze reklamovat zboží v Česku a jak na Slovensku?

407

Lze aktuálně osobně reklamovat zboží na pobočkách eD? Jaká je adresa pro zasílání reklamací? Kdy se pro slovenské zákazníky změní adresa pro zasílání reklamací?

Česká republika

Osobní předání reklamovaného zboží na ostravské pobočce eD bylo na několik týdnů kvůli pandemii nemožné. Po této pauze jsou už však osobní reklamace v provozu, tak jak bylo zvykem. Celý proces jen nyní doprovodí pár bezpečnostních opatření, ty jsme již popsali v dřívějším článku.

Zboží lze osobně reklamovat na adrese ostravské pobočky eD: Novoveská 1262/95, 709 00 Ostrava. Každý všední den 9:00 – 16:00.

Pokud nemůžete nebo nechcete řešit reklamace osobně, postup pro vyřízení reklamace najdete na našem eD SHOPu.

Slovensko

V Bratislavě jsme možnost osobního řešení reklamací v březnu 2020 z důvodu koronaviru pozastavili. Tento stav prozatím stále platí. Zboží tak lze reklamovat pouze zasláním na naší adresu. Postup, jak na to najdete na našem eD SHOPu.

Jak jsme již informovali, v následujících týdnech dojde ke změně adresy pro zasílání reklamací. Ty se již nebudou posílat na naší bratislavskou pobočku, ale na adresu našeho logistického partnera. O tom kdy ke změně adresy dojde a jaká bude nová adresa, budeme s předstihem informovat.