Marketing eD: Digitál v akci

370

Naši marketingovou kuchyni jsme vám představili již dříve. To nejdůležitější, co byste o ní měli vědět jsme popsali v rozhovoru s Šimonem Churým, marketingovým ředitelem eD. Nyní jsme se rozhodli vám více přiblížit jednu z částí našeho kreativního oddělení.

Zaměřili jsme se proto na digitální marketing eD, konkrétně na práci se sociálními sítěmi a jejich propojování s offline světem. Na jakých sítích nás najdete a jak se s nimi můžete setkat na našich akcích?

eDéčko na sítích

Kdo nepracuje se sociálními sítěmi, jako by dnes nebyl. Platí to samozřejmě i pro náš segment B2B IT distribuce. Začínali jsme kdysi v roce 2012 na Facebooku a postupně jsme rozjeli LinkedIn, YouTube a přednedávnem taky Instagram. Na sítích nás najdete jak v Česku, tak i na Slovensku.

Kde všude nás můžete sledovat?

Instagram: #edecko

+ 40 % měsíční nárust followerů

Instagram eDéčko je pro nás poměrně čerstvá záležitost. Už za necelý půlrok fungování však dokazuje, že bude patřit mezi nejoblíbenější sítě a to zejména mezi mladšími uživateli. Co na něm najdete? Především nejnovější momentky včetně pohledu do zákulisí.


Facebook: @edsystemcz | @edsystemsk

+ 600 postů na Facebooku

První posty jsme sdíleli už v roce 2012, rozsáhlejší komunikaci jsme však spustili až v posledních letech. Obsah zveřejňujeme každý týden a cílíme především na okolí eDéčka, partnery, kolegy a kolegyně, ale i na potencionální spolupracovníky.


LinkedIn: /eD system | /eD system Slovensko

+ 2000 sledujících uživatelů

Sociální síť profesionálů, na které nemůžeme chybět. V komunikaci se soustředíme na zajímavé technické novinky, zprávy z eDéčka i IT trhu nebo na představování našeho eD týmu.


YouTube: /eD system

+ 54 000 zhlédnutí videí

S rozvojem video obsahu, který v eDéčku tvoříme, roste i náš YouTube kanál. Kromě našeho hlavního taháku v podobě pořadu Otestováno eDéčkem na něm najdete řadu videí z námi pořádaných akcí v Česku a na Slovensku.


Jak propojujeme online a offline?

Nejsme jen online. Naopak. Snažíme se propojovat moderní technologie a online aktivity s offline světem. V rámci setkání a konferencí proto stále hledáme nové způsoby, jak návštěvníkům přinést něco nového a značkám, které se na akci prezentují, pak pomáháme s vizibilitou a vlastní sebeprezentací.

Online reportáže ze setkání se zákazníky

Z vybraných akcí přinášíme živý přenos, který pokrývá zásadní momenty dne. Jak? Vytváříme takzvanou social wall neboli online nástěnku, na které mohou návštěvníci akce sledovat, co se právě děje. Svým obsahem se navíc díky speciálnímu hastagu mohou sami zapojit.

Interaktivní online kvíz

Oživíme jakoukoli přednášku nebo prezentaci skrze interaktivní kvíz, který nadchne soutěživé návštěvníky akce. Kvízy upoutají pozornost posluchačů, vyvolávají interakci a pobaví všechny zúčastněné. Vše funguje online a k účasti stačí jakýkoli smartphone. Soutěž umíme připravit na klíč včetně organizace přímo na místě.