Roman Antes řídí tým produktového marketingu v eD

2411

Dosavadní marketingový specialista Roman Antes nyní v eD vykonává novou pozici. Od 1. října vede produktový marketing.

Na pozici hledalo eD nástupce od léta, kdy Šimon Churý povýšil na marketingového ředitele, čímž pomyslnou židli uvolnil. eD se následně rozhodlo vybrat kandidáta na neobsazené místo marketingového manažera seniora z vlastních řad.

„Do interního výběrového řízení se přihlásili tři naši kolegové z oddělení marketingu. Všichni dostali stejný úkol – zpracovat případovou studii a vizi rozvoje produktového marketingu na dvanáct měsíců dopředu, a to jak v Česku, tak na Slovensku,“ uvedl Šimon Churý, ředitel marketingu. Jak doplnil, smyslem úkolu bylo, aby se všichni kandidáti zamysleli se nad tím, co je čeká, co budou chtít s produktovým marketingem dělat a v čem vidí hlavní přínos.

„Roman předvedl širokospektrální zkušenost z reklamní agentury,  velkou energii věci posunout, dobrou zkušenost s marketingovým rozvojem značky Lynx a mobilit a silné cítění pro potřebu propojit marketingový servis a aktivity s obchodem,“ objasnil důvody rozhodnutí Šimon Churý.

Kromě zlepšení spolupráce a komunikace mezi marketingem a dalšími odděleními, zejména nákupem a obchodem, má ale Roman Antes i jiné vize. „Chtěl bych rozšířit balíček služeb, které můžeme poskytnout vendorům i partnerům. Rád bych jim časem chtěl nabízet i media balíčky zahrnující články, komunikaci na sociálních sítích a v určitých mezích je podpořit pomocí dalších PR aktivit,“ vysvětlil své další plány nový marketingový manažer senior, který nyní vede šestičlenný tým produktového marketingu v eD. Ten je největším týmem v rámci marketingu eD.

Roman Antes (28 let) do eD nastoupil na pozici marketingového specialisty v lednu 2018. Doposud měl na starosti produktový marketing divize mobilit (Xiaomi, Meizu, Cubot, Yi a další) a komponentů (Intel, AMD aj.) a kompletní marketingovou podporu značky Lynx.

Během jeho ani ne ročního působení v eD se v rámci značky Lynx podílel na optimalizaci B2B a B2C kampaní, na změně designu a na navázání spolupráce s e-sportovým týmem, na kterém nyní Lynx staví B2C marketing. Krom toho stál u vstupu značky MEIZU na český a slovenský trh a podílí se na rozvojových projektech, mezi které patří například tvorba videorecenzí.