Daniel Vondráček opouští vedení marketingu eD. Nahradí jej Šimon Churý

3121

eD bude mít od srpna nového ředitele marketingu. Současný šéf oddělení požádal o uvolnění z funkce.

Daniel Vondráček (1970), současný ředitel marketingu eD, se rozhodl skončit ve společnosti k 31. 7. 2018. Ke stejnému dni předává řízení marketingového oddělení svému podřízenému, Šimonovi Churému, který doposud v eD působil na pozici Senior marketing manažera a měl na starosti tým koordinující marketingovou podporu značek.

„Převzít marketing jednoho z největších IT distributorů, který patří obratem mezi TOP 100 českých společností, bylo pro mne ohromnou zkušeností. Jsem vděčný i za to, že jsem byl součástí restrukturalizace firmy a mohl se podílet na těchto změnách,“ komentuje své rozhodnutí a dodává: „Mé rozhodnutí je motivováno čistě osobními důvody, sám bych rád v eD pokračoval i dále. Svůj život jsem ale poslední 4 roky strávil prakticky v hotelích, na dálnicích a na kolejích mezi Prahou, Ostravou a Bratislavou a nyní cítím, že bych tento čas, měl vrátit své rodině.“

Vedení marketingu eD převezme od srpna Šimon Churý
Vedení marketingu eD převezme od srpna Šimon Churý

Petr Slouka, současný výkonný ředitel eD, zhodnotil jeho působení: „Dan pozvedl naše marketingové oddělení na kvalitativně jinou úroveň. Začal aktivně pracovat s digitálním marketingem, zlepšil naši vizibilitu, zavedl získávání zpětných vazeb od zákazníků a nastavil procesy v marketingu obou zemí při zavádění sjednoceného řízení. Je mi líto, že se rozhodl odejít, ale jeho důvodům rozumím. Přeji Danovi hodně úspěchů v jeho další kariéře.“

„Je to pro mne velká čest se posunout do role, ve které budu řídit marketing ve třech zemích, koordinovat 25 lidí a starat se o marketingovou podporu více než 300 IT značek,“ říká Šimon Churý a dodává: „Dan mne dlouhodobě na tuto roli připravoval postupným rozšiřováním mých zodpovědností a věřím, že budu schopný udržet úroveň marketingového oddělení na minimálně stejné úrovni.“

 

Daniel Vondráček (1970) přinesl do eD zkušenosti z mezinárodních technologických a finančních společností. Začínal v rakouské leasingové společnosti S Morava, následně přešel do marketingu k T-Mobile,  řídil marketing finanční divize výrobce vozů Peugeot Citroen v PSA Finance a před nástupem do eD působil 9 let na různých marketingových pozicích ve společnosti Telefonica, nyní O2.

Šimon Churý (1978) do eD přišel ze softwarové společnosti KVADOS, kde zastával pozici marketingového a provozního ředitele. Dříve působil na různých manažerských pozicích v reklamních agenturách v České a Slovenské republice.